Daniel Bryan: ''Δεν με ρώτησαν για να μου δώσουν την θέση του SD! GM.''


O GM του SmackDown Live, Daniel Bryan μίλησε πρόσφατα με το The Daily Progress και παρακάτω θα σας αφήσουμε μερικές από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις της συνέντευξης.

Στο αν πιστεύει ότι θα ξανά παλέψει ποτέ:

''Πραγματικά το πιστεύω. Όλοι οι πραγματικά εξειδικευμένη γιατροί μου λένε πως είμαι καλά.''

Για τον ρόλο του ως GM:

''Δεν μου έδωσαν άλλη επιλογή (είπε γελώντας). Είμαι δεσμευμένος με συμβόλαιο οπότε πρέπει να δεχτώ οτιδήποτε εμφανιστεί ελεύθερο.''

Στο ότι τον πείραξε μία πρόσφατη δημοσκόπηση του WWE.com που ρωτούσε ποιον θα έπρεπε να αντιμετωπίσει αν επέστρεφε στα ρινγκ:

''Μην πιστέψετε πως δεν με πείραξε, αναρωτιόμουν τι ακριβώς κάνουν; Γνωρίζω ότι δεν πρόκειται να μου επιστρέψουν να ξανά παλέψω. Τίποτα δεν άλλαξε στην τελική.''


Δεν υπάρχουν σχόλια

Τα δικαιώματα κάθε ανάρτησης ανήκουν αποκλειστικά στο Pro Wrestling Greece. Από το Blogger.