Ryback: ''Το Booking φταίει για την αποτυχία μου''

 Στο πρώτο επεισόδιο του "Coversation with the Big Guy" μίλησε ο πρώην WWE Superstar Ryan Reeves η όπως τον ξέραμε αλλιώς στο WWE Ryback για τους λόγους που αυτός πιστεύει απέτυχε στα τελευταία χρόνια του στην εταιρία. O Reeves τόνισε πως ο λόγος που είχε ενταχθεί  στο ματς απέναντι στον Cm Punk στο Hell in a Cell 2012 δεν ήταν προσπάθεια για main event push αλλά απλά είχε πάρει την θέση του τότε τραυματία John Cena. "Αυτό που πάντα με νευρίασε πολύ, ήταν όταν ο κόσμος έλεγε ότι απέτυχα στο main event. Άγω πιστεύω ότι τα κατάφερα μια χαρά στο main event και απέδειξα την αξία μου.. Δεν με έβαλαν στο main event σαν "The Man". Ήμουν απλά σε μια ατυχή κατάσταση όπου με bookaran στο σημείο του John Cena, ο οποίος Cena κατά τη στιγμή ήταν να πήγαινε σε feud με τον Punk, και να βάλει τον Punk over. Εκείνο τον καιρό είχα και το αήττητο σερί και με έβαλαν σε αυτό το πρόγραμμα. Και επίσης, σε εκείνο το σημείο, δεν είχα παίξει μακρούς αγώνες, ενώ μπορούσα, Έχω παλέψει στην αναπτυξιακή για χρόνια. Αυτό δεν ήταν ποτέ ένα πρόβλημα. Ήταν η εικόνα που δημιουργούσαμε στην τηλεόραση είναι αυτός ο τύπος σκοτώνει τους αντιπάλους του και στη συνέχεια με έβαζαν απέναντι σε αυτά τα τοπικά παιδιά κτλπ..., και με πήραν και με έβαλαν στο ring με έναν τύπο σαν τον Punk. Και δεν αδικώ τον Punk, o Punk ήταν εξαιρετικά ταλαντούχος και αυτός είναι τρομερός παλαιστής. Και παρά τα όσα μπορεί να πιίστεψε ο κόσμος, τον σέβομαι για την ικανότητά του στην πάλη του και τα πράγματα που έκανε στο WWE. Αλλά με παίρνεις εμένα με αυτό το look που είχα μετά από όλο αυτό το push που είχα πάρει και με βάζεις στο ρινγκ μαζί του και μου είπαν να αρχίσω με ένα καινούργιο style, δεν νομίζω ο κόσμος ήταν έτοιμος για αυτήν την αλλαγή. Μέτα το booking ήταν απαίσιο από εκείνο το σημείο στην καριέρα μου. Νομίζω ότι έχασε τα επόμενα επτά pay-per-view αγώνες ή τους επόμενους έξι. Και κατά τη διάρκεια αυτού του χρόνου, ήμουν ο νούμερο δύο πωλητής εμπορευμάτων στο WWE, που πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν. "

Μπορείτε να ακούσετε ολόκληρο το podcast εδώ Conversation with the Big Guy ep1

Δεν υπάρχουν σχόλια

Τα δικαιώματα κάθε ανάρτησης ανήκουν αποκλειστικά στο Pro Wrestling Greece. Από το Blogger.