Ο Finn Bálor για το αν ο Seth Rollins είναι επικίνδυνος στο ρινγκ και γιατί δεν παρακολουθεί πλέον NJPW.

 
Πρόσφατα στο The Ross Report,o Jim Ross είχε καλεσμένο τον πρώην WWE Universal Champion,Finn Bálor στο σόου.Ανάμεσα σε πολλά θέματα,o Βálor μίλησε για το εάν ο Seth Rollins είναι επικίνδυνος στο ρινγκ,εάν παρακολουθεί New Japan Pro-Wrestling πλέον και αν νιώθει ανακουφισμένος γνωρίζοντας ότι η WWE τον ήθελε WWE Universal Champion πριν τραυματιστεί.
Όταν ρωτήθηκε αν η κριτική απέναντι στον Rollins ότι είναι επικίνδυνος στο ρινγκ είναι δικαιολογημένη,o Bálor απάντησε σε αυτήν την κριτική λέγοντας ότι είναι "εντελώς ανεγγύητη"και "εντελώς γελοία."
"Όλοι οι άνθρωποι έχουν τις απόψεις τους,αλλά η δική μου γνώμη σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα είναι ότι έχω χτυπήσει πολλές φορές δουλεύοντας και ποτέ δεν ήταν με τον Seth Rollins.Προφανώς αν δουλεύεις πολύ,τραυματίζεσαι συχνά και το συγκεκριμένο περιστατικό έτυχε να ήταν με τον Seth Rollins.Κατά την γνώμη μου,o Seth είναι ένας από τους καλύτερους performers,αν όχι ο καλύτερος,που υπάρχουν στον χώρο μας."
O Bálor πρόσθεσε,"οποιαδήποτε κατηγορία που δέχεται για το γεγονός ότι είναι ανασφαλής είναι τελείως γελοία."
Σύμφωνα με τον Bálor,δεν παρακολουθεί πλέον New Japan Pro-Wrestling,επειδή δεν θέλει να επηρεάζεται η δουλειά του.
"Το πιστεύεις ή όχι,δεν έχω παρακολουθήσει καθόλου New Japan από τότε που έφυγα πριν δυόμιση χρόνια.Δεν έχω δει ούτε έναν αγώνα.Είναι αστείο.Υποθέτω ότι είμαι τόσο αφοσιωμένος με αυτό που κάνω που δεν θέλω να αποσπαστώ από διαφορετικά στυλ,ή από το παρελθόν μου εκεί γιατί παρόλο που αγάπησα το New Japan όσο ήμουν εκεί και έχω ακόμα φίλους από την εταιρεία και η δουλειά ήταν απίστευτη,δεν είναι ένας παράγοντας που θέλω να επηρεαστώ αυτή την στιγμή.Οπότε πιστεύω ότι αν αρχίσω και παρακολουθώ θα πηγαίνω βήματα πίσω."

Δεν υπάρχουν σχόλια

Τα δικαιώματα κάθε ανάρτησης ανήκουν αποκλειστικά στο Pro Wrestling Greece. Από το Blogger.